Returnări
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen legal de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea documentelor (facturi, bonuri, chitante) si a manualelor originale ale produsului pentru protejarea drepturilor dumneavoastra.
Conditii generale:
Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit. Asigurati-va ca produsul nu este protejat de parole setate de catre dumneavoastra și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se face cu etichetele produsului intacte (cele inițiale), certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
In cazul returului produselor din categoria Electrocasnicelor mici:
în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat.In cazul in care lipseste DOAR cutia exterioara a produsului (cutia in care se afla produsul ambalat in sticla sau plastic) se va accepta returul produsului.
In cazul in care produsul nu indeplineste criteriile mentionate pentru retur atunci se va agreea pe cat posibil un acord pe cale amiabila intre client si un reprezentant al eKLASSretail.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
eKLASSretail va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii eKLASSretail de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
eKLASSretail va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care eKLASSretail nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele necesare returnării. Clientul intelege odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur.
eKLASSretail va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 de zile calendaristice) de la data informarii eKLASSretail de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
• Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
• Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj la (comenzi@eklass.ro sau call center 0736 366 637)
Returul propriu zis (receptiile de produse) se realizeaza numai de luni – vineri in intervalul 9:00-17:00.